Discovery Communications sfinalizowało właśnie przejęcie Scripps Networks Interactive, czyli właściciela telewizji TVN. Koncern stał się w ten sposób globalnym liderem rozrywki telewizyjnej, mającym szeroki międzynarodowy zasięg – jest obecny w 220 krajach.
Co to oznacza dla TVN? Na pewno ciekawszą propozycję dla polskich widzów, która obejmie takie gatunki programowe, jak dokument, fabuła, rozrywka, sport i informacje, dostępne na kanałach otwartych, płatnych oraz w serwisach online.
– Zakończenie transakcji połączenia Scripps Networks Interactive z Discovery Communications to niezwykle ważny moment w historii TVN. Będąc częścią nowej globalnej organizacji, mamy szansę promować polskie osiągnięcia telewizyjne na całym świecie. Jestem przekonany, że z naszym doświadczeniem i potencjałem produkcyjnym, sprawdzonymi partnerami oraz charyzmatycznymi gwiazdami, TVN będzie odgrywał ważną rolę w strategii nowej firmy. Jesteśmy dumni, że możemy połączyć się ze znakomitym zespołem Discovery i zacząć razem tworzyć nową jakość w produkcji treści telewizyjnych – podsumował Jim Samples, prezes zarządu i dyrektor zarządzający TVN S.A.
Discovery, wraz ze swoim wieloletnim doświadczeniem w branży i ogromnym zapleczem technologicznym sprawi, że telewizja TVN będzie jeszcze nowocześniejsza i zdobędzie jeszcze większe uznanie wśród widzów oraz reklamodawców.