Telewizja Polsat rozpoczęła zmianę swoich logotypów, rebranding dotknie wszystkie kanały tematyczne: Polsat News, Super Polsat, Polsat Play, Polsat Cafe, Polsat Games, Polsat Rodzina, Polsat Doku, Polsat Film, Polsat Seriale, Polsat 1 oraz Polsat 2 oraz wszystkie kanały sportowe, czyli Polsat Sport, Polsat Sport News, Polsat Sport Extra, Polsat Sport Fight, Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2.
– Polsat – to najlepsze emocje, treści i produkcje – rozrywka, sport, filmy, seriale, programy i najbardziej rzetelne informacje. Dzięki rodzinie kanałów Polsatu nasi widzowie mogą cieszyć się kontentem i przeżywać emocje, jakie się z nim wiążą. Wprowadzamy całkowicie nową identyfikację wizualną zarówno Polsatu głównego, jak i kanałów tematycznych – tak, aby widz wiedział, że są to kanały z jednej Grupy i że oferują najlepsze treści, które można oglądać na różne sposoby w dowolnie wybranym przez siebie miejscu i czasie – mówi Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska Członek Zarządu, Dyrektor Pionu Marketingu Telewizji Polsat Sp. z o.o.
Wszystkie logotypy i elementy graficzne strategicznych marek Grupy Polsat Plus są z tej samej rodziny i są do siebie podobne, stąd dokładnie w ten sam sposób zmienia się wizualizacja stacji tematycznych.