Stopklatka ma nową identyfikację audiowizualną, zmianie ulega jej logotyp, nazwa i oprawa graficzna. Od tej pory kanał będzie się nazywał „Stopklatka”, bez „tv”.
Nowa czcionka logotypu buduje wrażenie przestrzeni i trójwymiarowości, poszczególne litery delikatnie na siebie nachodzą, podkreślając filmowy charakter stacji. Głównym kolorem oprawy graficznej został granat oraz jego odcienie. Podstawowe kolory zostaną uzupełnione przez barwę koralową i żółtą. Dżingle i belki, które występują na antenie, będą prezentowane w trzech wersjach kolorystycznych, zależnie od pory dnia: żółtej (pasmo poranne), cyjanowej (programy popołudniowe) oraz koralowej (pasmo wieczorne). Dzięki temu widzowie łatwiej zorientują się w ramówce. Na antenie pojawią się również 7-sekundowe animacje, które nawiązują do znanych motywów kinowych, połączonych z symbolami polskich miast, takimi jak Pałac Kultury i Nauki czy katowicki Spodek.
– Stopklatka jest jednym z filarów w telewizyjnym portfolio Kino Polska TV SA. W listopadzie stacja odnotowała 1,06% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, czyli więcej o 16,5% niż przed rokiem. Dobre wyniki są efektem przemyślanych inwestycji w tę markę oraz konsekwentnej strategii programowej i marketingowej. Kolejnym krokiem w rozwoju kanału jest wprowadzenie nowej oprawy – mówi Bogusław Kisielewski, Prezes Stopklatki SA i Kino Polska TV SA.